Gå til indholdet

Medlemskab

Hvem kan blive medlem?

Som medlem af foreningen kan optages enhver DI-medlemsvirksomhed, der har rådgivning af virksomheder om arbejdsmiljø og sundhedsfremme på arbejdspladser som kerneydelse, og som samtidig tilslutter sig foreningens formål og erklærer – så længe medlemskabet består – at ville arbejde på grundlag af foreningens til enhver tid gældende værdigrundlag.

Som medlemmer optages også virksomheder, der i en afgrænset del af deres virksomhed har rådgivning om arbejdsmiljø og sundhedsfremme som kerneydelse, samt virksomheder der har en intern funktion i deres virksomhed, som alene rådgiver den pågældende virksomhed om arbejdsmiljø og sundhedsfremme. Det er således muligt for en medlemsvirksomhed at være medlem af Arbejdsmiljørådgiverne med en del af virksomheden.



Sådan bliver du medlem

Indmeldelse i foreningen sker ved henvendelse til foreningens sekretariat: info@bamr.dk 

 

Det koster det

Kontingentet for 2025 er fastsat til 551,00 kr. pr. rådgivningsfagligt årsværk – dog minimum 3.150,00 kr. pr. virksomhed (fastsat på foreningens generalforsamling 28. maj 2025).
Associerede betaler kontingent efter samme principper som medlemmer af foreningen.
Kontingent tilbagebetales ikke. Ved udmeldelse af foreningen: vi henviser venligst til vedtægterne her på hjemmesiden.
Kontingentet opkræves en gang årligt af foreningens sekretariat i Dansk Industri.

Medlemsfordele:
  • Indflydelse
    Arbejdsmiljørådgiverne arbejder for at skabe bedst mulige vilkår gennem samarbejde og ved at påvirke myndigheder, politikere, organisationer og institutioner.
  • Netværk
    Arbejdsmiljørådgiverne tilbyder samarbejde med forsknings- og uddannelsesinstitutioner.
  • Rabat på foreningens konference
    Arbejdsmiljørådgivernes medlemmer kan deltage i den store årlige konference lab25 med rabat.