Gå til indholdet

Udstiller

Mød arbejdsmiljøprofessionelle fra mange private og offentlige arbejdspladser.

Kom i dialog med professionelle arbejdsmiljøfolk

Bliv udstiller og øg din synlighed som sponsor

Konferencens overordnede mål er at styrke den fælles faglige udvikling, erfaringsudveksling, videndeling og netværk blandt mennesker, der arbejder med arbejdsmiljø, ledelse og HR.

Leverandører af arbejdsmiljøudstyr og -rådgivning kan udstille produkter og/eller sponsorere konferencen.

Udstilling mandag den 7. oktober

Alle udstillinger placeres i Vandresal mod Park hvor konferencens deltagere mødes i kaffepauserne.

Standardpakke

  • 1 udstillingsstand på 6 m2 mandag inkl. After Diner Party
  • 2 deltagere
  • Deltagelse i pitch-rundvisning i udstillingen
  • 2 pladser til middagen mandag aften
  • 1 slide til pauseskærm i konferencesalene ( i rotation)
  • Kort præsentation inkl. logo på konferencens hjemmeside og logo i den trykte velkomstbrochure til deltagerne.

Pris: kr. 12.000,00 ex moms

Premiumpakke (3 tilgængelige)

Alt i standardpakken +

  • Primær placering af logo på alle materialer og scenen
  • Nævnt som hovedsponsor i alt kommunikation
  • Digitalt banner på live-posterskærm i lobby
  • LinkedIn opslag på konferencens side + sponsoreret LinkedIn annonce på egen side.

Pris: kr. 18.000,00 ex moms

Sponsor på lab24

Sponsortype 1

Sponsor af After Dinner Party (bar med drinks) mandag aften i udstillingsområdet
Digitalt banner på live-posterskærm
(+ 2 min taletid til pitch)

(Kun 2 tilgængelige)

Pris: kr. 15.000,00 ex moms

Sponsortype 2

Sponsor af ”Get-Together” søndag aften.
Digitalt banner på live-posterskærm
(+ 2 min. taletid til pitch)

(kun 1 tilgængelig)

Pris: kr. 10.000,00 ex moms

Vandrehal mod Park

Aktiviter

Pitch-rundvisning i udstilling
Hver udstillingsstand kan få 1 minuts taletid ved ”Silent Tour” rundvisning kl. 11:05-11:25, 14:50 – 15:10, kl.15:50 – 16:10.
Deltagerne der vælger at gå med i rundvisningen, får tilbudt hovedtelefoner, og en repræsentant fra arrangøren er tovholder på turen.
After Dinner Party i udstillingsområdet kl. 21:00 – 22:30
Bemandet bar med sponsoreret drinks. Konferencens deltagerne opfordres til at netværke her efter middagen.

 

Konkurrencer
Udstillere er velkomne til at afholde konkurrencer på egen stand. Arrangøren tilbyder at oplyse om dette på konferencens hjemmeside.

Markedsføring
Ved booking leverer udstiller firmalogo og kort præsentation til reklame på konferencens hjemmeside og logo til den trykte velkomstbrochure til deltagerne.

Praktik
El-stik og et stk. højt cafebord stilles til rådighed ved alle stande.
WiFi på hele hotellet – log på med egen mail-adresse

Tilkøb
Det er muligt at tilkøbe overnatning ved booking.

Frist for booking
5. september.

Gå til booking

(åbner link til Dansk Industri som Arbejdsmiljørådgiverne er sekretariatsbetjent af)

Betingelser:
Arrangør fordeler standpladser og oplyser udstiller om dette 4 uger før.
Arrangør forbeholder sig ret til ændringer i forhold til placeringer, størrelse mv. af standene.

Arrangøren udleverer ikke deltagerlisten af hensyn til GDPR. Udstiller håndterer leads via egne systemer.

Standen skal senest være opsat mandag den 7. oktober kl. 9:00 og tages ned mellem kl. 22:30 - 24:00. Ved nedtagning efter kl. 24:00 pålægges udstilleren et gebyr på kr. 2280,00.
Der er mulighed for opsætning søndag d. 6. oktober fra kl. 19:00.

Opbevaring af materiale på standen er på udstillernes eget ansvar.

Afbud:
Tilmelding er bindende efter 1. september 2024. Ved afbud herefter og frem til konferencens afholdelse betales fuld pris.