Gå til indholdet

Udstiller

Mød arbejdsmiljøprofessionelle fra mange private og offentlige arbejdspladser.

Kom i dialog med professionelle arbejdsmiljøfolk

Konferencens overordnede mål er at styrke den fælles faglige udvikling, erfaringsudveksling, videndeling og netværk blandt mennesker, der arbejder med arbejdsmiljø, ledelse og HR. Konferencen finder sted én gang om året og er en oplagt mulighed for, at leverandører af arbejdsmiljøudstyr og -rådgivning kan udstille produkter og komme i dialog med de mange professionelle arbejdsmiljøfolk.

Stand

Standene placeres i gangarealerne, hvor deltagerne færdes til og fra de faglige oplæg og i kaffe- og frokostpauser. Se hvilke muligheder der var på konferencen lab22, der fandt sted fra 2.-4. oktober 2022.

Markedsføring

Når du booker standen, bliver du bedt om at uploade firmalogo og en kort præsentation af dit firma (max 250 tegn) til reklame på konferencens hjemmeside og i den trykte velkomstbrochure til deltagerne. Teksten skal fungere som appetizer for konferencedeltagerne, så de bliver fristet til at opsøge din stand fordi du har relevante produkter eller ydelser.

Konkurrencer

Udstillerne opfordres  til at afholde egne konkurrencer på standen. Konferencens app giver dig mulighed for at scanne dine leads via deltagernes navneskilt, og efterfølgende trække lister ud. Du kontakter selv vinderen af din præmie, og hvis du oplyser arrangøren om det, vil vi oplyse om udtrækningen af din præmie på konferencens hjemmeside og i nyhedsbreve. 

Standpersonale

Det er muligt at tilknytte to standpersonale pr. stand. Det forventes at standen er bemandet, og derfor udløser bestilling af en stand også automatisk bestilling af et stk. standpersonale. Er standpersonale og kontaktperson ikke den samme, kan data på kontaktpersonen oplyses ved bookingen og også gerne under faktureringen som ”ordreansvarlig”.

Praktik

El-stik (forlænger med stikdåse) og wifi er tilgængeligt ved alle stande. Mulighed for at bestille cafébord u/beregning.

Standene er klar til opsætning fra kl. 16 søndag - dvs. den dag, hvor konferencen starter - og skal senest være opstillet mandag kl. 8:30.

Forplejning er inkluderet i prisen for standpersonale undtagen middag mandag aften, som kan bestilles særskilt.

Overnatning på Hotel Nyborg Strand kan bestilles samtidig ved bestillingen af standen. Er der ikke længere ledige værelser på Hotel Nyborg Strand, henvises til de nærliggende hoteller: Hotel Hesselet (skråt overfor) eller Hotel Storebælt (afstand: 900 m.).

Standpersonalet har mulighed for at deltage i konferencens faglige aktiviteter. Standpersonalet deltager uden beregning i get2gether-arrangement om søndagen. Ønskes yderligere personale tilknyttet standen, kan der købes fuld konferencebillet (hvor middag mandag aften er inkluderet), overnatning og/eller endagsbilletter til mandag eller tirsdag.

Du skal med...

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Følg med her på siden om eller skriv dig op til vores nyhedsbrev. Så hører du med det samme, når tilmeldingen for 2023 åbner.