UDSTILLERE

Arbejdsmiljøkonferencens overordnede mål er at styrke den fælles faglige udvikling, erfaringsudveksling, videndeling og netværk blandt mennesker, der arbejder med arbejdsmiljø. Konferencen finder sted én gang om året og er en oplagt mulighed for, at leverandører af arbejdsmiljøudstyr og -rådgivning kan udstille produkter og komme i dialog med de mange professionelle arbejdsmiljøfolk.

Mellem workshops og oplæg er der indlagt pauser, hvor deltagerne kan netværke og besøge udstillerne. Udstillingsstandene placeres i gangarealerne, hvor deltagerne færdes til og fra de faglige oplæg, og hvor kaffepauser og "Markedspladsen" (se programmet) afvikles.

Læs mere om konferencen under menupunktet "Om konferencen", hvor du bl.a. kan finde info om målgrupperne.

Du kan orientere dig i "Program", som er et foreløbigt program. Det endelige program forelægger midt i juni.

Konferenceplanlægningen har været udfordret af Corona-krisen, og vilkår, priser og booking for udstillere bliver derfor først tilgængelig i løbet af juni måned. Det er ikke muligt at forhåndsreservere standpladser.

Du kan få en idé om hvem der plejer at udstille på konferencen under menuen Tidligere konferencer

 

 

 

   

Vil du med på AM:2020 - tilmeld dig her!

Tilmeld dig konferencens nyhedsbrev og hold dig orienteret om program og tilmelding til AM:2020