Praktisk info

Som udstiller på Arbejdsmiljøkonferencen AM:2019 kan du glæde dig til at møde en potentiel stor kundegruppe, da konferencen tiltrækker arbejdsmiljøprofessionelle fra mange private og offentlige arbejdspladser. Du skal dog være opmærksom på at deltagerne kommer på grund af det faglige program, og at det netop er en konference og ikke en messe.

STANDEN
Standene placeres i gangarealerne og i den store ”Vandresal mod park” (se plantegning). Mandag eftermiddag arrangeres altid en gimmerick, der trækker konferencedeltagerne ind i ”Vandresal mod park”.

Standens mål er angivet i prisoversigten på www.bamr.dk/konference

El-stik (forlænger med stikdåse) og wifi er tilgængeligt ved alle stande. Mulighed for at bestille cafébord u/beregning.

STANDPERSONALE
Det er muligt at tilknytte 2 standpersonale pr. stand. Det forventes at standen er bemandet, og derfor udløser bestilling af en stand også automatisk bestilling af et stk. standpersonale. Er standpersonale og kontaktperson ikke den samme, kan data på kontaktpersonen oplyses ved bookingen og også gerne under faktureringen som ”ordreansvarlig”.

Fortæring er inkluderet i prisen for standpersonale undtagen festmiddag mandag aften, som kan bestilles særskilt.
Der er reserveret et antal værelser til udstillere på Hotel Nyborg Strand. Værelser kan bestilles samtidig ved bestillingen af standen. Efter 1. september kan arrangøren ikke længere garantere at der er ledige værelser på Hotel Nyborg Strand, men det vil højst sandsynlig være muligt at få værelse på Hotel Hesselet (skråt overfor) eller Hotel Storebælt (afstand: 900 m.).
Standpersonalet har mulighed for at deltage i konferencens faglige aktiviteter. Standpersonale deltager også uden beregning i Get2gether-arrangement søndag den 10. november. Ønskes yderlig personale tilknyttet standen, kan der købes fuld konferencebillet (festmiddag er inkluderet) og overnatning kan tilkøbes eller endags-billetter til enten mandag eller tirsdag.

MARKEDSFØRING
Når du booker standen, bliver du bedt om at uploade firmalogo og en kort præsentation af dit firma. Teksten skal fungere som appetizer for konferencedeltagerne, så de bliver fristet til at opsøge din stand fordi du har relevante produkter eller ydelser.

KONKURRENCER
Udstillerne er velkomne til at afholde egne konkurrencer på standen.

Derudover arrangeres en fælles konkurrence hvor arrangøren sponsorer en præmie. Formålet er fremme dialogen mellem udstillerne og deltagerne. Konferences app er bindeleddet i dét du som udstiller får en special adgang, der giver dig mulighed for at scanne dine leads via deltagernes navneskilt, og efterfølgende kan trække lister ud. Arrangøren har adgang til listerne og trækker vinderen af fælleskonkurrencen og offentliggører navnet under festmiddagen mandag aften. 

MARKEDSPLADSEN
Mandag eftermiddag afholdes ”Markedspladsen”. Konferencedeltagerne opfordres til at netværke blandt udstillerne, og der åbnes også ølboder forskellige steder i udstillingsområdet.

UNDER KONFERENCEN
Standene forventes at være åbne i alle kaffe- og spisepauser under konferencen. Standpersonalet har mulighed for at gå til frokost 15 minutter før deltagernes frokostpause starter. Standpersonalet kan spise frokost i ”Bistroen”, som ligger tættere på udstillingsområdet end restauranten.
Udstillerne har en kontaktperson (”udstillingsvært), som kan hjælpe med praktiske spørgsmål undervejs på konferencen.
Opbevaring af materiale på standene er på udstillernes eget ansvar.

ANKOMST, OPSTILLING OG NEDTAGNING
Hotel Nyborg Strand har et lille postrum bag receptionen hvor post-fremsendte materialer kan opbevares. Dertil er der et mindre lagerrum til rådighed til materiale sendt med fragtmand. Fremsendelse og opbevaring af materialer er på udstillers eget ansvar.

Standene er klar til opsætning fra søndag den 10. november fra kl. 16:00 og skal senest være opstillet mandag den 11. november kl. 8:30.

Af hensyn til brandvedtægterne og nabostande skal man holde sig inden for det angivede standområde.

Standene skal tages ned tirsdag den 12. november fra kl. 13:00 – 15:00. Standen skal ryddes for materialer og affald.

FØR KONFERENCEN
Du booker din udstillingsstand via formularen på konferencens hjemmeside. Ved booking modtager du en bekræftelse med faktura og standpladsnummer.

FRISTER
Bestilling er bindende
. Alle ændringer skal meddeles skriftligt via mail: info@bamr.dk
Der opkræves gebyr på kr. 1000,- ved afbestilling frem til den 1. oktober 2019.
Efter 1. oktober gives ingen refusion ved afbestilling.

FORCE MAJEURE
Ved uforudsete hændelser uden for arrangørens kontrol så som strejke, lockout, blokade, brand eller terror hæfter arrangøren ikke økonomisk for eventuelle mangler eller forsinkelse i opfyldelsen af arrangementet over for den enkelte udstiller. Udstillerne kan ikke kræve kompensation for udgifter vedr. standleje, opbygning, annoncering m.v., hvis uforudsete hændelser nødvendiggør en aflysning.

Evt. spørgsmål kan rettes til konferencesekretariatet på tlf: 30 48 58 16 eller mail: info@bamr.dk

 Hent som pdf

 

Vil du med på AM:2020 - så sæt kryds i kalenderen d. 15. - 17. november allerede nu! 

Tilmeld dig konferencens nyhedsbrev og hold dig orienteret om program og tilmelding til AM:2020