UDSTILLERE

Arbejdsmiljøkonferencens overordnede mål er at styrke den fælles faglige udvikling, erfaringsudveksling, videndeling og netværk blandt mennesker, der arbejder med arbejdsmiljø. Konferencen finder sted én gang om året og er en oplagt mulighed for, at leverandører af arbejdsmiljøudstyr og -rådgivning kan udstille produkter og komme i dialog med de mange professionelle arbejdsmiljøfolk.

Mellem workshops og oplæg er der indlagt pauser, hvor deltagerne kan netværke og besøge udstillerne. Udstillingsstandene placeres i gangarealerne og hvor de mange faglige plenumforedrag og workshop afholdes.

Der åbnes for mulighed for booking af udstillingsstand i løbet af maj 2018. Alle tidligere udstillere får automatisk besked.

Læs mere om konferencen under menupunktet "Om konferencen".

For yderligere oplysninger:

  • Kontakt sekretariatet / Tlf: 30 48 58 16/ Mail: info@bamr.dk

     

Vil du med på AM:2018 ? - så reservér datoen 18. - 20. november 2018

Tilmeld dig konferencens nyhedsbrev og hold dig orienteret om program og tilmelding til AM:2018